zaterdag 31 januari 2009

Light


Light
Originally uploaded by Paul S Wharton

Dit is de foto waar het allemaal om te doen is geweest

deze had ik gezien op flickr en het lukte in eerste instantie maar niet om hem goed op mijn blog te krijgen

Nu met die kleine aanpassing vliegen ze mijn blog in

Tot nu toe heb ik gebruik gemaakt van de toegang via 23 dingen

Misschien een kleine tip voor andere gebruikers. Bij het tabje Blog This moet je dus je eigen blogadres invoeren om de foto op jouw blog te krijgen. Voel je dus vrij om mijn blogadres te overschrijven.

1 opmerking:

  1. Hoi Sanne,

    Ik heb je blogadres bij 'blog this' in het 23dingen account al verwijderd.
    Het beste is om deze optie in het 23dingen account juist niet te gebruiken. Anders kunnen anderen die ingelogd zijn op het 23dingen account via deze optie foto's op jouw blog zetten. Gebruik de optie "blog this" dus alleen wanneer je zelf een account hebt aangemaakt bij flickr.

    BeantwoordenVerwijderen