maandag 26 januari 2009

ding 6 deel 3

een van de dingen waar ik tegen aan ben gelopen is het volgende: als ik een berichtje heb gepubliceerd via "berichten verzenden" in mijn eigen weblog krijg ik daar weleens reacties op. wat moet ik doen als ik wil reageren op zo'n reactie? er zit een reactiekadertje onder de ontvangen reactie. kan ik daar nu gelijk mijn reactie op kwijt en komt dat dan direct bij die persoon terecht? of moet ik het via mijn blog "bericht verzenden" / "bericht publiceren"doen, maar dan wordt het weer een gewoon bericht in mijn blog.

1 opmerking:

  1. Goed dat ik ieders blog zit te bekijken. Want ik zat met dezelfde vraag. Ik reageerde al wel via dit kadertje op reacties op mijn blogberichten maar ik wist niet of dat de bedoeling was. Wel dus...
    Groetjes
    Letta

    BeantwoordenVerwijderen