zondag 25 januari 2009

ding 6

Ik ben bezig geweest met het lezen van Flickr, nou dat valt echt niet mee.
Het is me uiteindelijk gelukt om een foto van het salsafeest te downloaden en naar de harde schijf te brengen, alleen weet ik nog niet hoe ik hem dan op mijn blog krijg. Ik doe in het dagelijks leven ook al niets met foto's dus dit is helemaal nieuw voor mij. De foto op mijn blog is er door mijn partner opgezet dus die zal ik weer te hulp moeten roepen. Ik kijk dan ook vol bewondering naar blogs van anderen met allerlei foto's a la Warhol. De ene blog is nog mooier dan de andere.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne,

    Als het goed is heb je van mij een aantal tips over flickr ontvangen in de e-mail. Meer cursisten worstelen hiermee hoor. Je bent niet de enige hierin. Hopelijk kom je met deze tips al een eind. Wees niet bang om dingen gewoon te proberen. Maar dat doe je ook. Snap je iets dan gewoon je hulplijn inschakelen. Daar zijn we tenslotte voor.

    groetjes,
    alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Sanne, Leuk om je te volgen,het ziet er goed uit , jammer dat je woensdagavonder niet was,te druk met 23 dingen? succes met de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen