donderdag 15 januari 2009

ding 5 RSS

Bedankt voor alle leuke reacties. Ik ben bezig geweest met RSS en zoals de naam van mijn blog al aangeeft er gaat een hele wereld voor mij open. Ik heb wel gemerkt dat het in mijn geval langer duurt voor je bepaalde handelingen snel kan uitvoeren. Maar het is een bijzondere ervaring om deze cursus te doen. Wat ik me afvraag is of alle accounts die steeds aangemaakt worden na verloop van tijd ook weer opgeheven kunnen worden. Er zullen toch best accounts bij zijn die ik niet meer gebruiken zal, vermoed ik.

2 opmerkingen:

  1. bedankt henk,
    nog een vraagje: krijg jij deze reactie nu alleen te zien of is dit voor iedereen te lezen.ik kan het ook wel bij mijn coach informeren maar zo te lezen weet jij er ook wel het een en ander van af.
    gr. sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne,

    In het begin zal het zeker wennen en zoeken zijn, hopelijk gaat het steeds iets vlotter. Met vragen kun je altijd bij één van de begeleiders terecht: Henk, Marleen, Alinda, Henri en ik. Je kunt een berichtje achterlaten, mailen of bellen.

    Iedereen kan je berichten en de reacties lezen, wel kun je bij de instellingen van je blog aangeven dat je niet in Google gevonden wilt worden en niet aan de overzicht toegevoegd wilt worden. Dit om meer privacy te hebben.

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen