zondag 11 januari 2009

ding 3

Het aanmelden van mijn weblog bij de Zebi was niet zo moeilijk, maar toen ik mijn eigen blog wilde openen werd het een ander verhaal. Laat staan toen ik het aan wilde passen met dit stukje schrijven. Na heel veel proberen is het mij dan toch eindelijk gelukt. Het is behoorlijk ingewikkeld om een en ander te doorgronden omdat ik in het dagelijks leven weinig met de computer werk, het werk op de bibliotheek omvat veel handelingen die je standaard uitvoert en dus weinig kennis van het systeem vraagt.
De aanwijzingen op Blogger hebben mij niet snel naar deze pagina geleid. Ik ben benieuwd hoe het mijn collega- cursisten vergaat, of het hen ook zoveel tijd kost.

4 opmerkingen:

  1. Bij mij werkte het verslavend.
    Je zult zien dat je het leuk gaat vinden.
    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. over een paar berichtjes lukt het publiceren van een tekst vast wel beter... Het is nu vooral flink puzzelen en vogelen hoe het allemaal werkt. Dat kost idd tijd dat snap ik. Maar zoals mevrouw Smit zegt: het is de moeite waard!!
    Veel succes hoor en kom je er niet uit? Who you gonna call? 23dingen-busters!! ;o) Komt goed!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle begin is moeilijk, maar komt wel goed.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom Sanne, het is even wennen maar je hebt de eerste stap gezet... goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen