donderdag 29 januari 2009

Light on Flickr - Photo Sharing!

Ik geloof dat het eindelijk gelukt is . Ik zie alleen nog maar de URL maar de foto zal wel verschijnen, hoop ik.

Light on Flickr - Photo Sharing!

Geen foto dus, maar als je dit aanklikt verschijnt hij alsnog.
Dit houdt wel in dat ik nog niet weet hoe ik het moet doen, moet ik de foto eerst naar de harde schijf downloaden en dan op mijn blog zetten?
De tips van jou, Alinda, gaan volgens mij over jouw eigen photostream (jouw eigen account), dus als ik inlog met "23dingen" krijg ik een heleboel opties niet te zien.

2 opmerkingen:

  1. Als je met je account in Flickr bent ingelogd, dan zie je boven de foto "blog this" staan. Als je hier op klikt, dan moet je eerst een link leggen tussen je blog en je flickr account. Als dat eenmaal gebeurt is, kun je rechtstreeks vanuit Flickr een blogbericht inclusief foto plaatsen. Dus de stappen wijzen zich "vanzelf" als je op "blog this" klikt.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even ter aanvulling. "Blog this" kun je het beste gebruiken wanneer je een eigen account bij flickr hebt aangemaakt. Wanneer je dit in het 23dingen account doet en andere cursisten klikken hierop dan kunnen de foto's dus in jouw blog gepubliceerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen