vrijdag 6 februari 2009

ding 9

Zoals ik al eerder geschreven heb gaat er een heel nieuwe wereld voor mij open. Internet gebruikte ik eigenlijk nooit, alleen om af en toe wat op te zoeken. De meeste dingen die ik nu tegen kom, zoals RSS feeds en blogs, kende ik helemaal niet. Je hoort wel mensen over het aanpassen van foto's maar aangezien ik niet zo'n fotofreak ben deed me niet zoveel. Maar aldoende kwam ik erachter dat er toch leuke dingen te vinden en te doen zijn. Wat dit verder aan mijn werk op de bibliotheek toevoegt weet ik nog niet daar ik als vrijwilliger natuurlijk niet zo'n uitgebreide taak heb als veel andere cursisten. Mochten er op de bibliotheek vragen over komen dat sta ik niet helemaal met mijn oren te klapperen. Ik kan me wel voorstellen dat er veel mensen beroepsmatig van veel dingen gebruik zullen maken, zelf zal ik er wel op hobby-niveau mee bezig blijven.

Ik ben wel benieuwd wat de rest van de cursus nog brengt dus met goede moed ga ik verder.

1 opmerking:

  1. Wij zijn ook benieuwd. Goede beschouwing en zoals ik al zei: je hebt er kennis van genomen! Je weet dat het bestaat!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen