zondag 22 februari 2009

ding 14

We lezen wat af, zo met z'n allen, maar goed.
Ik heb ding 14 gelezen en zie daar wel veel voordelen in , even snel iets vragen en je hebt zo antwoord.
Ik heb een vraag gesteld aan Aladin, op zondag is het natuurlijk moeilijker om direct antwoord te krijgen, maar het is mij wel duidelijk waar het om draait.
In het dagelijkse leven ben ik nog niet zo ver dat ik dit gebruik maar wat niet is kan nog komen.
Vrijdag jl. heb ik ook on-line een vraag gesteld aan de Zeeuwse Bibliotheek, maar waarschijnlijk heb ik iets verkeerds gedaan. Ze waren wel on-line maar ik kreeg geen reactie. Hoe lang kan het ongeveer duren voordat iemand on-line op je vraag reageert?

2 opmerkingen:

  1. Oei dat is niet zo netjes van de Zeeuwse Bibliotheek.. schaam schaam. Vrijdagmiddag stond de chat gewoon open hoor volgens mij. Ga dat eens navragen op de kamer of ze er een gemist hebben!!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tussen 9.00 - 12.00 en 14.00 - 16.00 staat de chat in de Zeeuwse Bibliotheek open als het goed is.. Misschien dat ze het niet gehoord hebben, maar als ze het horen zou er gelijk antwoord moeten komen. Misschien wil je het nog een keer proberen? Ben benieuwd of het lukt!

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen