zondag 22 februari 2009

ding 13

Ik heb veel gelezen en de nodige voorbeelden bekeken, daarna heb ik in google-doc een document aangemaakt en een kleine oefentekst geschreven.
Ik heb mijn partner uitgenodigd als collaborator met de vraag of hij vanaf een andere computer hierop reageren wil, alleen om te zien hoe het in de praktijk werkt.
Het lijkt mij een heel handige manier om samen aan een document, presentatie of iets dergelijks te werken dus voor veel mensen kan het een uitkomst zijn, zeker omdat het overal gewoon via internet bereikbaar is.
Ben ook nog op de site van zoho wezen kijken, maar blijf toch maar bij google.

1 opmerking:

  1. zoho werkt ook net zo prettig maar vind google docs ook handiger inderdaad. Bovendien voordeel dat je natuurlijk al een account bij google hebt en dus maar 1 x hoeft in te loggen. Mee eens dus!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen