vrijdag 13 maart 2009

ding 20

Heel leuk om kennis te maken met muziek via het internet. Ik ben aan het experimenteren geslagen met het 23 dingen-account. Wat ik er zo leuk aan vind is dat je zelf bepaalt welke muziek je op dat moment wilt horen, zonder onderbrekingen. Franstalige muziek vind ik over het algemeen heel fijn om te horen, maar dat kom je op de radio bijna nergens tegen. Nu dus wel, niet dat ik gelijk cd's aan ga schaffen, maar zo nu en dan een Frans deuntje kan ik wel waarderen.

Wat er in de bibliotheek mee gedaan kan worden zou ik niet weten, misschien leuke kinderliedjes aan het begin van een voorleesuurtje?, of moet je dan auteursrecht betalen?

1 opmerking:

  1. op zoeken.bibliotheek.be vind je een goed voorbeeld hoe last.fm in de aquabrowser zit, evenals librarything trouwens. Plaats een zoekactie op een cd en klik de titel aan. Via last.fm zie je gelijk welke muziekkeuzes er nog meer zijn. Bij een boek geld dat je gelijk kan zien welke recensies er zijn op librarything.

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen